2016. január 31., vasárnap

Szelfizz hóban!

Az oldal sztorija egy röpke ebédszünet. Télen sötétben megyünk be dolgozni és sötét van, amikor kilépünk az irodából így, meg kell ragadni minden különleges pillanatot! Olyan ritkán esik a hó, hogy megelégeltük, hogy csak az ablakból csodáljuk. Arra még nem jöttünk rá, hogy kell úgy szelfizni, hogy látszódjunk mi is és a hó is, de gyakorlat teszi a mestert!
Az oldal alapja egy fehér alapkarton, amire bizonyos pontokon ecsettel tiszta vizet vittem fel, majd ugyanide pár csepp sárga vízfestéket csöppentettem, ami szétfolyt a már nedves közegben. Miután megszáradt, narancssárga festéket fröcsköltem ezekre a területekre. Ezután jöttek a papírok. A rétegzéshez vékony csíkokat vágtam ki az alapkartonokból, amiket úgy varrtam fel a lapra, hogy egymást kicsit elfedjék. Úgy választottam a papírokat egymás mellé, hogy egy óriásmintás mellé egy aprómintás kerüljön. Így kiemelik egymás szépségét. Mint a szőke meg a barna a képeken :) A 3D-s hatáshoz a papírok szélét kicsit felgyűrtem.  A fényképek alá PL kártyákat pakoltam. Díszítésnek a kitklub gombjait használtam, a címfeliratot pedig akrilfestékkel festettem narancssárgára.







  

Felhasznált anyagok: Scrapfellow kit klub

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!